Mozilla & flash problem ..

Pavel Benisek pavel.benisek na 3dgrafika.cz
Pátek Září 13 15:44:06 CEST 2002

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

>mam dve ( takmer ) totozne stroje s MDK 8.2, mozilla 0.9.8 ( z
>distribucie )
>
>na oboch som nainstaloval flash player podporu do mozilly ..
>flash_linux.tar.gz z macromedia md5sum: 3ecabc3dad0edee04ca989791f2fa295
>
>na jednom ide, na druhom nie ..
>
>pritom obe mozilly po zadani about:plugins zhodne tvrdia, ze flash plugin je
>nainstalovany ..
>
>application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Yes
>application/futuresplash FutureSplash Player spl Yes
>
>nestretli ste sa s tym niekto ?
>
>nepomohla reinstalacia, ani instalacia do userovho
> [...]
RedHat Linux 7.3, mozilla 1.1, flash plugin 5,0,51,0. Dela mi to
podobnou neplechu. Jakmile zabrouzdam na stranky s flashem, mozilla
zamrzne. Metodou pokus/omyl jsem zjistil, ze ji probudi pouze restart
soudn serveru (aRts). Na konferencich ani v google jsem reseni nenasel :o(

Pavel Benisek