zavislosti

Pátek Září 13 16:11:58 CEST 2002

Pavel Kankovsky píše:
> Takze se nejake nesmyslne zavislosti nasly, ale jak dlouho to trvalo! ;)
	Zatím jsem si vždycky vzpomněl jenom na jednu, a to nestálo za to.
A ta nejblbější je teprve čerstvá.

> Tak to asi byla opravdu blbost.
	Jednak to, jednak autorova obhajoba ve stylu Monopolsoftu.

> Tohle mne taky namichlo. Souvisi to s pokusem pouzit knihovnu VFlib2, na
> ktere je z nejakych neznamych duvodu prilepena zavislost na japonskych
> fontech.
	Aha, takže problém v novém RH nezmizel, jenom se přesunul jinam
a o poznání rozšířil:

error: Failed dependencies:
        libVFlib2.so.24 is needed by (installed) tetex-xdvi-1.0.7-56
        libVFlib2.so.24 is needed by (installed) ghostscript-7.05-20

> Esound a audiofile pouzivaji knihovny z Gnome, ktere zase pouziva gvim. Co
> kdyby treba bylo na otevreni menu napichnute, ze se z reproduktoru ozve
> nejaky hezky zvuk? :)
	Já vím, že závislosti jsou dělané pro průměrně inteligentního
medvěda a prakticky vzato pro stanici, na které je všechno, ale stejně
dost často nekoncepčně až hloupě - aby nás pak zákazníci neotravovali
s dotazy, že jim gvim nemluví?

Jan Kasprzak píše:
> [...]
> : Proč chce esound a audiofile se radši ani neptám - dřív to býval editor...
>
> 	Pokud chces editor, pouzivej vim a ne gvim (anebo si nestezuj
	Takys mi mohl poradit, ať si (třeba v perlu?) napíšu staré
pídípkovské edi. To je pak aspoň editor a nic jiného.

> 	No ale k veci: gvim pouziva pro zobrazovani terminalovy widget
> z Gnome, cili proto pak potrebuje esound a audiofile, a proto potrebuje
> GPM (kvuli obsluze mysi uvnitr toho widgetu).
	Nevidím do gtk/gnome-libs, takže divné mi to přijde pořád.

Matthes píše:
> To vite - zavislak, chce porad vic ;)) Tak to zkuste skompilovat ze
> zdrojaku, gnome widgetovy knihovy linkujte staticky a mate po
> zavislostech. Btw. baliky jsou sqela vec, ale nekdy je to fakt peklo...
	Když máte dost místa na disku, nemusí vám to tolik vadit. Když máte
málo místa, nesmíte chtít gvim. Takhle jsem to pochopil. Až si budu chtít
přeložit nějaké efektní vi, zkusím rovnou kvim, asi se nebudu stačit divit.
Nebo se pokusím najít starý balíček, kde se vimx linkoval s athenou a
narazím zase na jiné problémy.