DVD

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Září 13 15:41:14 CEST 2002

Nevim jak na dvd a neznam dost nero, ale ja pouzival pod windy mkiso z
balicku DAO.
Ale nejlepe se mi osvedcilo sestavit iso pod linuxem (pripadne solarisem)
pomoci mkisofs
a na win masine s cdrw jen vypalit ...
Dale existuje cdanywhere (multiplatformni mastering).
Navic mam dojem, ze dvd media pouzivaji udf format ...

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.