OT: vim

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Září 13 18:36:18 CEST 2002

>	Aplikuje se to na všechny soubory nebo jenom např. na *.c?
>V druhém případě hledejte závislé věci. Syntaxe pro strace:
>strace -e open,stat -o log.txt vi a.c
>Nemáte tam vlastní makra, že.

Funguje to obecne, zadny system-wide vimrc nenacitam, takze to asi
je imlicitne nastavene nekde v /usr/share/vim/current/. Tech souboru
je tam mnoho, nevim, kde to hledat. Grep moc nepomuze, protoze
podtrzitko je v kazdem souboru mnohokrat... Zjistil jsem akorat, ze se
spousti "call Capitalize()".

Taky si vim muzu prelozit ze zdroje, tehdy to funguje normalne, jenze se
mi to prici, rad bych vedel, co takove chovani zpusobuje...

OldFrog.