OT: vim

David Antos xantos na aisa.fi.muni.cz
Pátek Září 13 19:24:05 CEST 2002

In article <3D820C89.4070609 na volny.cz>, OldFrog wrote:
>Takze jeste jednou SuSE8.0cz a v nem obsazeny vim6.0.164.
>Chovani je stejne pro vsechny uzivatele. Obsah konfiguraku:

Na strucne projiti to nevypada na nic skodliveho. Jeste by se mohl
natahovat nejaky genialni plugin. Mohl byste nam rict, co pise ve vim
prikaz :scriptnames? (To vyplivne vsechny skripty, ktere se natahly. Mam
tuseni, ze jsem nekdy neco podobneho videl v nejake sbirce pluginu.)

D.A.

--
Snazim se branit predstavam, ze clovekem byt prestavam
-- Radek Pastrnak