Samba a XP, uz zase ...

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Září 13 23:50:54 CEST 2002

Tohle tema je uz dost omlete, ale v dosavadnim archivu ani na inetu jsem
reseni nenasel.

Podarilo se mi XP prihlasit do domeny (PDC je samba 2.2.3). Vytvoril se
ucet pocitace (v /etc/passwd i /etc/samba/smbpasswd). Jenze se mi nedari
prihlasit se jako uzivatel s tim, ze na me XP vyjedou s hlaskou ve stylu

(zkraceno) "Radic domeny neni dostupny nebo nebyl nalezen ucet pocitace."

Netusi nekdo, co s tim.

Cilem je dosahnout stavu, kdy s tech XP pujdou sdilet soubory pro cleny
domeny. Kdyz tam zkusim z toho PDC vlizt se smbclient -L xp -U samba_user,
tak to nahlasi:

session setup failed: NT_STATUS_TRUSTED_RELATIONSHIP_FAILURE

-- Honza Houstek

P.S. Je nejaka nadeje, ze samba 3.x bude umet ten novej protokol (co umi
windows od verze 2000)? Pry je to postavene na znamych standardech (LDAP,
Dynamic DNS, Kerberos), ale kde M$ mohl, tam vrazil nejakou
nekompatibilitu, jak uz je u tehle firmy ostatne zvykem ...