star craft na linuxe

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Čtvrtek Září 19 15:53:34 CEST 2002

Preji pekny den,

On St, 2002-09-18 at 19:45, Michal Ingeli wrote:

> staihol som wine-20020904, doinstaloval som niakeho bisona a ya??,
> preletel ocami readme, dal ./configure (o.k.) potom make. trvalo asi
> 2h a disk bol 96% full :). aj tak este neskoncil...skolaboval na
> niakom .so
>
> mimochodom disk mam 1.5GB(/)+60(swap)+1.5GB(dos)

Taky mi to vytuhlo pri prvni kompilaci, tak jsem holt uvolnil mistecko.
Upozornuju, ze at to rozbehas jakkoliv dobre, tak _nikdy_ nebude mozne
hrat po siti. To wine nezvlada. Cetl jsem pred pul rokem na netu, ze je
to problem u vsech win programu spoustene pod wine. Vazne by ti nestalo
zato na chvilku uvolnit misto pro kompilaci?

rpm tez neznam. Standardne dodavana wine-*.rpm s distribuci mi nechodily
ani na solitare. Tudiz jsem se po nich ani neshanel.

> na battle.net nechodim (mam dial-up) a moje sc je cre.. ale hravame
> cez vyn IPX

to byl jenom takovy funny navrh :)

Cauky Dalibor
PS:V pondeli jsem si koupil original StrarCraft za 400Kc uplne novy.
Jake mile prekvapeni me cekalo, kdyz uvnitr byly dalsi dve cdcka s
BroodWar a druhy update+manual+cestina.