pgp -> gpg

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Sobota Září 14 21:26:13 CEST 2002

On Fri, Sep 13, 2002 at 01:38:26PM +0000, Jiri Polcar wrote:
>   Zdravim,
>
> jelikoz se me nedari pomoci pgp (2.6.3ia) prijmout cizi verejny klic
> vygenerovany pomoci gpg (1.0.6) a naopak to jde, chtel jsem zacit pouzivat
> gpg. Potiz je v tom, ze mam spoustu souboru zakryptovanych pomoci mych klicu z
> pgp. Ptam se, jestli lze nejak predat spravu nad mymi klici gpg, popripade je
> nejak export/importovat.
no neviem ... ja som si v pohode naimportoval PGP kluce do GPG a pouzivam ich .. tak isto zakodovane subory idu v pohode dekodovat ... s tym importom sa ma nepytajte ako .. uz to bolo davnejsie ... ale istotne to ide ... v akom formate mate tie kluce z PGP? Keyring alebo exportovane ?

> Kdbybych byl nucen generovat nove klice, jakou sifru bych mel zvolit. Doposud
> jsem pouzival RSA.
To by ma tiez zaujimalo .. teraz mam RSA 4096 bit ...

--
Megac