fetchmail+postfix a rejected maily

rad0 m. rado na freejane.sk
Neděle Září 15 19:34:35 CEST 2002

Dobreho dna|vecera|rana vinsujem :)

Mal by som jednu odbornu otazku. Mam jeden server na intranete, bezi na
nom fetchmail, ktory stahuje postu z pop3 serveru providera a posuva ju
lokalnemu MTA (postfix). Dany stav ma nejake muchy, a to cely roj :)
Problem nastane, ked MTA odmietne z nejakeho dovodu mail. Ci uz ide o
zavireny attachment alebo quota exceeded, pripadne rejectnuty mail kvoli
header/body check. Fetchmail sa zatvari ze sa ho to netyka (ake
prekvapujuce, vsakze :)) a mail skonci zrejme niekde v /dev/null.
Najhorsia varianta je, ked ide o privelky mail. Potom to dopadne tak, ze
mail stoji na pop3 serveri u providera, fetchmail ho parkrat skusi
stiahnut, az to napokon zabali a skape. (Signal si nepamatam, ale nasiel
by som ho v logoch.)
Toz sa pytam, ci netusite, ako danu situaciu riesit? Rad by som sa vyhol
vynechaniu pop3 downloaderu a vystrkovaniu 25-ky von z intranetu, nezda
sa mi to ako 2x bezpecne riesenie.  V principe sa nebranim ani prechodu
na iny MTA, ale nazdavam sa ze tymto smerom by pomohol jedine qmail s
nejakym pop3 pluginom. Kazdopadne uvitam akekolvek rady. Vdaka :)

				rad0
--

:wq

sn0wcrash == rad0van misovic

    Key fingerprint = 3B52 E017 048C 0F0B 5936  E511 C71C A9C4 2A4C EC99

+++ Connection closed by foreign ghost. +++