zavislosti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Září 15 20:43:52 CEST 2002

On Ne, 2002-09-15 at 20:38, Jakub Maa01 Jirků wrote:

> To byl samozrejme vtip. Nemyslel jsem ten editor :)]

Mohlo to byt i mineno vazne, protoze frekvence updatu elvise neni nijak
zavratna. Dokonce bych rekl, ze verzi 2.1 pouzivam uz aspon 4 roky a je
porad nejnovejsi. Vim je oproti tomu naprosty rychlik, poposel nejmin o
2 major verze za tu dobu, co ho znam. Jenze jak clovek napise "vi -a
soubor1 soubor2" a ono to neotevre dva naraz, tak je to v pytli a hned
volam apt-get install elvis, abych byl zase doma.

Petr