zavislosti

Čtvrtek Září 19 23:11:24 CEST 2002

On Fri, 13 Sep 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Já vím, že závislosti jsou dělané pro průměrně inteligentního
> medvěda a prakticky vzato pro stanici, na které je všechno, ale stejně
> dost často nekoncepčně až hloupě - aby nás pak zákazníci neotravovali
> s dotazy, že jim gvim nemluví?

Zkuste si vyrobit dynamickou knihovnu A, co pouziva dynamickou knihovnu
B, ale jen nekdy a na pozadani (to by jeste slo, i kdyz to neni uplne
bezproblemove). A pak to zkuste zprovoznit na vsech systemech, kam je
portovane Gnome (to uz je horsi). A udelejte to dostatecne ciste a
elegatne, aby Vam ten patch nehodili hned zpatky na hlavu. Az to udelate,
tak budete mit gvim bez libesd a libaudiofile.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."