kde 3.0.3 a pády KNotify

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Neděle Září 15 21:02:24 CEST 2002

Zdravím
Cely vikend se snažím z rozchodit pod woodym KDE 3.0.3 jen kvuli KMailu. Stáhl
jsem přes dialup (jsem oběť telecomu :-( ) asi 40MB  z
ftp://ftp.debian.cz/pub/debian-czsk/kde/3.0.3/i386/  a nainstaloval jsem to.
Ovšem už při startu se oběvily 3 chybové hlášky programu KNotify. Po plném
nastartování se asi během minuty oběvilo asi 50 výzev k odeslání mailu s
informací o chybě.
V kde se u mě nedá pracovat, stejně používám windowmaker, ale po spuštění
kmailu se občas oběví nějaké to okno informující mě o pádu knotify. Možná to
má něco společného s instalací několika balíků pro i686 (mam i586), ale ty
jsem už snad odstranil. Také po startu programů pro kde se objevuje
cannot open file "/etc/X11/XftConfig"
Nevím čím to může být. Nejsem žádný expert na linux (používám ho asi 4
měcíce).
Za vaše rady Vám předem děkuji.

--
Jiří (BluPix) Němec