kde 3.0.3 a pády KNotify

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Září 15 21:06:59 CEST 2002

Dne po 16. září 2002 21:00 jste napsal(a):
> [...]
> to. Ovšem už při startu se oběvily 3 chybové hlášky programu KNotify. Po
> plném nastartování se asi během minuty oběvilo asi 50 výzev k odeslání
> mailu s informací o chybě.
> V kde se u mě nedá pracovat, stejně používám windowmaker, ale po spuštění
> kmailu se občas oběví nějaké to okno informující mě o pádu knotify. Možná
> to má něco společného s instalací několika balíků pro i686 (mam i586), ale
> ty jsem už snad odstranil. Také po startu programů pro kde se objevuje
> cannot open file "/etc/X11/XftConfig"
> Nevím čím to může být. Nejsem žádný expert na linux

Bohužel i na češtinu, obĚviteli!:-(

(používám ho asi 4

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420461618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
Motto: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.