ANNOUNCE: Počeštění aplikace Mozilla

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Září 16 09:47:06 CEST 2002

Zdravím všechny surfaře!

Stále více uživatelů používá výborný prohlížeč Mozilla, kterému
ale chyběla do dnešního dne podpora českého jazyka pro aktuální
verzi.

I když projekt počeštění již vznikl, na jeho stránkách se ale nic
již několik měsíců neděje a tak jsem se zdravě naštval a počeštění
provedl sám, jelikož je Mozilla projekt s otevřeným kódem.

Hlavní důvod, proč jsem to vše dělal je ten, že lze na platformě
Linuxu používat další počeštěnou aplikaci a společně s počeštěným
kancelářským balíkem OpenOffice v plně českém prostředí KDE tak
lze snáze Linux nasadit pro běžné uživatele.

Protože existuje portace aplikace Mozilla také pro operační systém
Windows a Mac, lze použít toto počeštění i na těchto systémech.

Vše o počeštění naleznete na stránkách www.czilla.org, kde je
možné také příslušné soubory stáhnout.

S pozdravem surfování zdar a Mozille zvlášť

             Radek Vybíral