Slackware 8.1 a ceska klavesnice v X

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Září 16 12:08:28 CEST 2002

On 16 Sep 02, at 11:29, thus spake Karel Dudasek:

> Zkus vygenerovat locales, viz Czech-HOWTO.

Ja jsem 8.1 pocestoval podle Slovak HOWTO. Je o neco aktualnejsi a velmi
ctive. Pri postupu podle nej jsem nemel s ceskou klavesnici pod X problemy.

Kde se ty znaky nedaji zadat? Jestli treba jen v xtermu, mohlo by to byt
nevhodnou volbou fontu 'fixed'.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F