TCP/IP na zlych linkach

Vlastimil Bily v.bily na nextra.cz
Pondělí Září 16 09:29:11 CEST 2002

Zdravim,

Souhlasim s kolegou Mazancem .... V takovemhle stavu nema cenu laborovani s
nastavenim parametru. Dej si do poradku zelezo. SW z toho nic moc nevytahnes
... Jeste malinka poznamka - koukal jsem se na ten link s antenou ... To je
ale take parabola! Pokud jsi pouzil jen ten pomerne jednoduse zhotovitelny
zaric samotny, tak se ani nedivim, ze ti to negunguje.

V.Bily

news:am2lid$9fj$1 na trillian.meduna.org...