TCP/IP na zlych linkach

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Neděle Září 15 22:16:34 CEST 2002

> mate niekto pointer na info, ako nastavit TCP parametre tak,
> aby sa spravalo lepsie na mizernej linke (vysoky packet loss,
> typicky okolo 25% pre kratke pakety, pre dlhe 30-35%).

Na takovyhle lince se neda delat vubec nic, tezko to vyladite na neco
pouzitelnyho.

> Ide o testovanie, ci ma na danom mieste vobec zmysel do toho
> investovat - zatial je to samo-domo antena podla
> http://www.trevormarshall.com/biquad.htm a D-Link DWL650
> taktiez so samo-domo priletovanym kablom, takze nejake
> dB este v rezerve su (3 dB karta co vie 100 mW a ma lepsiu
> citlivost ako ten D-Link, 2 dB slusny koax namiesto RG-58U,
> antena sa uvidi - radsej by som toho Marshalla s rozmermi
> 12 x 12 x 3 cm, ako obludne a drahe sito).

Pujcte si na testy nejake rozumne zelezo. Je dost mozne, ze se to zlepsi,
stejne je mozne, ze vase varianta je technicky stejne dobra jako komercni
produkt (tedy az na ten kabel).

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz