ntp?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Září 16 10:36:52 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 10:16:48AM +0200, Zdeněk Böhm wrote:

> Jinak jsem z cele diskuze ziskal pocit, ze sychronizace casu je pro me
> zbytecny luxus ve stylu "za moc penez malo muziky", takze to zase s klidnym
> svedomim pustim z hlavy s tim, ze se svet nezacne tocit na druhou stranu
> jenom proto, ze tu jedny Wokna ukazuji o par minut jinak nez druha.

Vůbec ne. Jen je asi zbytečným luxusem použití NTP. Ven to synchronizujte
ntpdate a dovnitř přes daytime. Napište (nebo najděte) si jednoduchou
utilitku, která bude obdobou příkazu netdate (neplést s ntpdate).
Tím dosáhnete stavu, kdy (nebudete-li se připojovat příliš řídce)
bude v celé lokální čas s přesností na nějaké 2-3 sekundy, což je, aspoň
podle hlaviček mailů, které dostávám, vysoce nad celostátním průměrem :-).

                                                        Michal Kubeček