ntp?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Září 16 11:44:51 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 10:16:48AM +0200, Zdeněk Böhm wrote:

> Tak, po pravde receno, ted z toho mam v hlave totalni bordel. Asi jsem
> funkci ntpd opravdu pochopil spatne. Kdyz jsem premyslel o synchronizaci
> casu v siti, tak jsem si o tom precetl par clanku, co se valely po internetu
> a z nich mi vyplynulo, ze na dialupu neni mozne ntp pouzit, protoze
> potrebuje permanentni pripojeni, protoze prubezne synchronizuje a diky
> prubezne synchronizaci i nejak stanovuje, jakym zpusobem se odlisuji lokalni
> hodiny a dokaze pak v kazdem okamziku zhruba odhadnout odchylku od spravneho
> [...]

Možná jsem sto let za opicemi, ale ke své spokojenosti používám netdate,
který sice nejede s takovou přesností, ale na hrubé nastavení +/- 1s
mi stačí. Na stanice čas distribuuji přes Sambu po přihlášení klienta.
Problémy s tím nemám, synchronizuji přes crontab.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz