HW pro maly testovaci server, bezdratova sit, unosny pro manzelku

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pondělí Září 16 12:19:24 CEST 2002

On Monday 16 September 2002 12:14, Ladislav Danko wrote:

> tu v sk sa predava doska s via eden6000 na 1ghz, je na nej sietovka,
> modem, grafika, zvuk, ja som na tom prehodil aktivny chladic
> (velkostou asi ako na chipsetoch) na trikrat taky ale pasivny a
> jedine co tam bzuci je teda disk. kamos (strojar) na to urobil
> skatulu velkosti zhruba notebooku tak, aby sa ten chladic este zvrchu
> oprel o skatulu. samo sebou zdroj je samostatne ale zas staci 80
> watt. celkovo ma to vyslo na zhruba 15k sk a 1k za tu vyrobenu
> skatulu. mam to ako maly server kde bezi tlac, mysql a oracle 8.1.7 a
> [...]
a este som zabudol, druhy hdd port je vyvedeny na prednu masku a pouziva
sa ked treba pichnut cd-romku k tomu ale to zas nie je az tak casto
(vlastne doteraz len pri instalaciach), napajanie k nej sa taha z
externeho zdroja. viac miesta v tom nie je (zriekol som sa osadzovania
pci slotov);

laco.