HW pro maly testovaci server, bezdratova sit, unosny pro manzelku

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Září 16 13:19:52 CEST 2002

"Kovar Jan" <Kovar_J na tese.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:665D762ADF17D511B5D70004ACB82F9201A17082 na MARKETA...

> Mel bych dotaz, ktery bude asi trosku delsi. Cim dal vic zjistuju, ze na
> nektere veci budu potrebovat pocitace dva, abych mohl testovat skutecnou
> funkcnost server - klient. Problem je ten, ze manzelka uz tak spatne nese,
> ze moje pracoviste zabira moc mista a dle ni nepusobi esteticky. Pokud bych
> prisel s druhou krabici, tak mi ji hodi na hlavu.

A ak jej na oplatku nieco slubite? :-) Tvrdsie povahy
mozu aj zahlasit, ze na esteticke posobenie je tu ona :-)))

Neviem ako byvate, ale ak mate pracovnu pre seba, tak by bolo
najlepsie ju nejak priviest k tomu, ze bez toho bordelu to proste
nejde a ked pride navsteva, staci zavriet dvere. Ak to mate
v obyvacke, je to pravda vacsi problem...

> Pocitac bude muset byt nekde ukryt, nejspis v satne nekde v rohu.

Jednoznacne starsi notebook. Ako druhu masinu nepotrebujete
nic super-vykonne, vacsinu casu moze mat aj vypnuty disk
(a bude teda uplne nehlucny) atd.

> Jinak bych propojeni potreboval realizovat nejakym bezdratovym
> zpusobem. Mate nekdo zkusenosti s provozem bezdratove
> site? Neni treba velkych rychlosti, hlavne, aby ten signal prosel pres tri
> steny

Ake steny a aka vzdialenost? Ak su to bezne priecky a do nejakych
10-15 m, to zvladne lubovolne WiFi aj v ad-hoc rezime bez access
pointu - vyber je velky. Ak je tam nejaky zelezobeton, treba si pozicat
a vyskusat, aby to nebolo na sposob aky popisujem v inom threade :-)

> Urcite nejsem jediny zenaty v teto konferenci, jehoz manzelka
> nema velke pochopeni pro pocitace. Muzete panove poradit,
> jak resite tyto problemy? :-)

Nie som zenaty :-)

Zdravi
--