Doplnění - Re: rozdělení velkého archivu/dekomprese on-the-fly

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Září 16 21:13:51 CEST 2002

Dne Mon, 16 Sep 2002 20:17:55 +0200
Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> napsal/a:

> Nějak nerozumím otázce. Není mi jasné, na co vlastně chcete zálohovat.

Dobrá, zkusím to popsat znovu a snad srozumitelněji:
Nechť mám libovolný adresář s množstvím podadresářů (na pc1), ten chci celý
ozálohovat (tar či cpio).
- zálohu nutno zkomprimovat (gzip či bzip2)
- zálohu nutno rozdělit (split?) na kusy o požadované velikosti (např.
  650MB pro cd-čka, 96MB pro zipku, ale jde mi o obený princip, jak to
  udělat softwarově - bez daného hw na pc1)
- tyto jednotlivé kusy libovolně přepravím na jiný počítač (pc2) např. přes
  síť, harddisk v šuplíku, apod. (nehraje roli) a tam je nacpu na cílová
  média (ať už cd nebo zip, či cokoliv dalšího)
- s těmito médii přijdu ke zcela jinému počítači (pc3) a na něm potřebuji
  získat původní adresář - ale on-the-fly z těch médií
    (tedy bez vytvoření dočasného souboru vzniklého spojením všech těch kusů
    někde na harddisku a jeho rozbalení (např. z důvodu nedostatku tolika
    místa na cílovém harddisku))

Lze toto na linuxu udělat (jak už jsem psal, na dosu (a asi i všech
windows na fat partišně) to nebyl s jednou disketou se sytémem a arj-čkem
moc velký problém) čistě pomocí softwaru? Řešení rozdělat pc3 a připojit tam
harddisk či podobné věci prosím ne.

Snad už je to o něco srozumitelnější

S pozdravem
BzF