Ukladani odchozich e-mailu na qmailu - VYRESENO

peto Mastny peto.mastny na post.cz
Úterý Září 17 07:39:20 CEST 2002

Zdravim,
reseni pres QUEUE_EXTRA mi celkem postacuje. Taky jsem to vecer
nasel ve FAQu qmailu :-) Diky moc,

Peto

From: "Jan Houstek" <housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz>
> Ano, v souboru extra.h nastavit EXTRA_QUEUE, a pak vsechny maily,
ktere > prochazi frontou se posilaji jeste do dalsi fronty, kterou
si nasmerujete > na nejakeho lokalniho uzivatele a pak napr. pomoci
procmailu vytridite > podle toho, co vas zajima (tedy ve vasem
pripade pouze maily, ktere prisly > zvenku (qmail ... invoked from
network) a ktere nejsou urceny pro vasi > domenu).

> Pokud by toto nevyhovovalo, tak se lze podivat i po nejakych
patchich, > ktere to resi elegantneji.

> -- Honza Houstek

odchozi > > posty. Hledal jsem jak na to, ale nenasel. Tak bych se
rad optal, jak > > je to mozne vyresit v qmailu. Diky moc.

----
Jak ušetřit na dovolenou? http://dovolena.finance.cz