mke2fs

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Úterý Září 17 07:40:35 CEST 2002

> potreboval bych poradit, potreboval jsem na mem druhem
> disku vytvorit ext2, bohuzel misto hdb1 jsem spustil
> hda1. Je nejaky krok zpet. Data na casti hda1 vidim,
> bohuzel ne vsechny soubory jsou v poradku. Existuje
> nejaky krok zpet?
Je-li opravdu prepsana pouze partition table, tak zkuste
nahradit polozku 'type' spravnym identifikatorem filesystemu.
Stejne tak musi zustat zachovany ostatni puvodni udaje
(zacatky, konce, pocty sektoru ...). Navic neuvadite kolik
bylo partitions a jakeho filesystemu.

0C FAT32X, 0B FAT32, 83 ext2/ext3/JFS/XFS, ...

Western Digital 120GB JB (1x primary JFS)

Type Boot Start (CHS) End (CHS)  Sectors before Sectors
83   00   0 1 1       1023 15 63 63             234374049
^JFS ^80 je-li partition bootovaci

^Disk Editor (Norton Utilities; DOS), PQ Partition Table Editor
                                      (PQ Partition Magic; DOS)

Pri hledani ostatnich partition tables se mi osvedcil gpart.
Puvodne jsem je hledal sektor po sektoru disk editorem, ale
neuverite kolik programu si je nekam uklada (fat32) ...
Partition zacina vzdy (a nikdy jinak) na zacatku sektoru.

                                         Martin

Bakaláři a mistři svobodného umění, kteří se nedrží Aristotelovy filozofie,
zaplatí pokutu pět šilinků za každou úchylku.
USTANOVENÍ UNIVERZITY V OXFORDU ZE 14. STOLETÍ