RE: rozdělení velkého archivu/dekomprese on-the-fly

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Úterý Září 17 08:39:02 CEST 2002

================================

Muzete zkusit RAR - parametr v.

v<size>[k,b]  Create volumes with size=<size>*1000 [*1024, *1]

Take byste musel pouzit parametr "r" Recurse subdirectories
a pokud chcete extrahovat jen nektere soubory, zakazat tvorbu
solid (souvislych)archivu parametrem "s-". RAR ma i spoustu dalsich
moznosti, napr. automatickou tvorbu jména podle aktualniho
data (parametr "ag"), coz je vhodne prave na zalohovani atd.

Casto RAR pouzivam v Linuxu i windowsech a jsem s nim spokojen.

--
zdravim
Tosovsky