RE: Jaká distribuce Linuxu je nejvhodnější pro Internet server?

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Úterý Září 17 09:32:49 CEST 2002

> Zdravím všechny.
... já také

>     Pomáhám firmě která chce připojit síť asi se 200
> uživately  do Internetu. Základní služby důležité pro funkci
> propojení bychom chtěli realizovat serverem s operačním
> systémem Linux (DNS, mail). Mám zkušenosti s distribucí Red
> Hat, ale setkal  jsem se s názorem, že tato není pro svou
> složirost k tomuto účelu příliš vhodná. Jaký je váš názor?
... že nejvhodnější je téměř vždy ta, kterou znám nejlépe

> Děkuji,
... není zač.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331
This message was written using recycled electrons.