Fw: Jaka distribuce Linuxu je nejvhodnejsi pro Internet server?

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Září 17 09:43:31 CEST 2002

Frantisek Cmuchar wrote:

>Zdravim vsechny.

Dobry den,

>    Pomaham firme ktera chce pripojit sit asi se 200 uzivately  do Internetu. Zakladni sluzby dulezite pro funkci propojeni bychom chteli realizovat serverem s operacnim systemem Linux (DNS, mail). Mam zkusenosti s distribuci Red Hat, ale setkal  jsem se s nazorem, ze tato neni pro svou slozirost k tomuto ucelu prilis vhodna. Jaky je vas nazor?

Myslim, ze je take velmi dulezite jak dany distributor reaguje na
bezpecnostni problemy ktere se v programech objevuji. Tim chci naznacit
jak funguje jeho vydavani opravnych/novejsich balicku. Zejmena pokud se
jedna o server pripojeny do Internetu.
Ja pouzivam RedHat, ale to stejne neni az tak dulezite, protoze se
budete muset stejne trochu zajimat o zabezpeceni a spravu serveru.

>Dekuji,

Neni zac,

>    F.C.

Duda