Pouziti /home dvema ruznyma distribucema.

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Září 17 14:00:00 CEST 2002

On Tue, Sep 17, 2002 at 01:41:35PM +0200, Kovar Jan wrote:
> Dobry den.
>
> Mam asi trosku divoky napad a potreboval bych vedet, jestli by to mohlo
> fungovat. Nebo pokud si nekdo budete jisty, ze to nebude fungovat, tak je to
> taky dulezita informace.
>
> Mam na svem pocitaci Windows 2000 a Red Hat 7.3. V praci se ovsem pouziva
> Suse, tak jsem si chtel nainstalovat tuto distribuci. Jelikoz mi ten Redhat
> ale funguje docela pekne a uz tam mam velke mnozstvi update a
> nainstalovanych programu, tak je mi lito se ho zbavit. Na druhou stranu zase
> nemam tolik mista na discich, abych mohl instalovat takove mnozstvi OS.
> [...]

 Take jsem nejakou dobu nejaky takovy system vlastnil (unstable a
 stable debian). Mozny problem bude hlavne pokud budou odlisne verze
 tehoz programu a nekde v $HOME se budou dohadovat to stejny
 konfiguracni soubor. Typicky nejaky window manager. Zalezi co tam
 budete provozovat. Asi by to slo obejit nejakym skripem ktery by
 udrzoval ruzne kopie u .soubor a par dalsich adresaru. Jak moc pekne
 to je reseni je asi jasne. Pred nejakou dobou se tu debatovalo o
 nejakych registrech pro Linux, todle by pomoci toho asi bylo snadno
 resitelne (tedy az na ten nazorovy problem:-)))

 IMHO toho zase tam moc ~home neobsahuje (mysleno konfigurace) aby se
 vyplatilo sdileni. Dejte si jinam vsechny data ktera nemusi byt nutne v
 ~home a podivejte se na "du -s ~nekdo" a pak bych se zamyslel nat tim
 sdilenim.

 Dalsi vec je mit jasno co se stane pokud zavolate lilo. Protoze si
 jadra delam sam tak jsem mel tehdy pro obe distribuce jeden adresar
 /boot i s lilo.conf.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>