Pouziti /home dvema ruznyma distribucema.

Čtvrtek Září 19 23:43:53 CEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Karel Zak wrote:

>  Take jsem nejakou dobu nejaky takovy system vlastnil (unstable a
>  stable debian). Mozny problem bude hlavne pokud budou odlisne verze
>  tehoz programu a nekde v $HOME se budou dohadovat to stejny
>  konfiguracni soubor. [...] Pred nejakou dobou se tu debatovalo o
>  nejakych registrech pro Linux, todle by pomoci toho asi bylo snadno
>  resitelne (tedy az na ten nazorovy problem:-)))

Nejak mi unika, proc by se programy -- ci verze jednoho programu, co se
pohadaji o urcite jmeno ve filesystemu, nemohly stejne dobre pohadat o
urcite jmeno v nejake registry. :)

Jinak samozrejme lze problemovym programum proste prenastavit $HOME, ze
ano. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."