HW Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI 32MB kit

Michal Fric Michal.Fric na i.cz
Středa Září 18 13:00:03 CEST 2002

David Smyček wrote:
> Zdravim,
>
> mate nekdo rozjety radic "Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI
> 32MB kit" v RedHat 7.3 linuxu, hledal jsem, ale nenasel jsem nejaky
> ovladac, ci neco vice. Podpora jen pro 70 anebo 71.
>
> Jake jsou s tim jinak skusenosti? Instalace, provoz ...

Neco podobneho man ted na stole, lspci -v sice hlasi
I2O: Distributed Processing Technology SmartRAID V Controller (rev 02)
(prog-if 01)
Subsystem: Distributed Processing Technology 2000S Ultra3 Single Channel
Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 9

Ale v Adaptec BIOSu se to hlasi jako: Model: 2100S, Ultra 160 taky sedi
  a stejne tak velikost cache - takze to bude minimalne hodne podobne.

RH 7.3 jsem na to bez problemu nainstaloval. Radic byl automaticky
nadetekovan a mnou vytvoreni HW mirror se tvari jako /dev/sda.
Dlohodobejsi zkusenosti zatim nemam, hraju si s tim od vcerejska....

--
Michal Fric
ICZ,a.s.