HW Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI 32MB kit

David Smyček dsmycek na dobra.cz
Středa Září 18 13:30:55 CEST 2002

Dekuji.

Ja se ptam hlavne proto ze jsem mel od Adaptecu 4 kanalovy IDE radic,
a ten ovladace nemel pro nove kernely, a instalace se mi nepovedla.
---
HW mirror jste konfiguroval primo v setupu toho radice?

Jak je to s konfiguraci primo z OS?

Jaky moduly se na to pouziji?
---

S pozdravem