HW Adaptec RAID ASR-2100S 1.ch Ultra160 SCSI 32MB kit

Michal Fric Michal.Fric na i.cz
Středa Září 18 17:14:52 CEST 2002

David Smyček wrote:
> Dekuji.
>
> Ja se ptam hlavne proto ze jsem mel od Adaptecu 4 kanalovy IDE radic,
> a ten ovladace nemel pro nove kernely, a instalace se mi nepovedla.
> ---
> HW mirror jste konfiguroval primo v setupu toho radice?
>
> Jak je to s konfiguraci primo z OS?

Delal jsem to primo z BIOSu radice. Na prilozenem CD jsou rpmka s
grafickym klikatkem a radkovou utilitkou z kterych se to da obsluhovat.

Instalace je lehce stresujici (tj. --nodeps), vyzaduji knihovnu
libstdc++-libc6.1-1.so.2, kterou jsem zatim nenasel. Vyresil jsem to
prozatim linkem na /usr/lib/libstdc++-3-libc6.2-2-2.10.0.so coz asi
nebyl nejlepsi napad. Neb to pravi:
[root na av root]# /usr/dpt/dptutil -?
/usr/dpt/dptutil: Symbol `__vt_8iostream.3ios' has different size in
shared object, consider re-linking
/usr/dpt/dptutil: Symbol `__vt_3ios' has different size in shared
object, consider re-linking
--- cut here ---
Verim, ze se to da vyresit (vzit knihovnu ze starsiho rh?), zatim jsem
si s tim hral cca 30min.

X-utilitka se zda funkcni

> Jaky moduly se na to pouziji?

Presne to nevim, je tam toho vic (dalsi radice).
Aktualni vypis relevatnich casti lsmod:
st                     28820   0  (unused)
aic7xxx               120000   0  (unused)
dpt_i2o                28224   6
sd_mod                 12768  12
scsi_mod              104624   4  [st aic7xxx dpt_i2o sd_mod]

Mym favoritem je dpt_i2o.

Jeste jednou upozornuji, ze jsem si stim zatim hral velmi kratce (asi
tak dlouho jak jsem psal tenhle mail :-), takze si radsi jeste jednou
vse overte.

--
Michal Fric
ICZ,a.s.