LDAP - kontakty

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Září 18 18:53:41 CEST 2002

Přeji krásný den,

zkouším do LDAPu nacpat kontakty (aby byly sdílené v rámci firmy).
Lecos už jsem pochopil (nebo si to aspoň myslím :-) - rozjel jsem si
OpenLDAP a GQ.

Není mi ale jasné, jak ty kontakty uložit rozumně. Moje představa je:

- pod každou osobou v rámci organization Tacoma bude fiktivní organizace
  Contacts, pod kterou bude mít uložena vlastní kontakty (asi jako
  jednu vrstvu)
- pod organization Tacoma bude fiktivní organizace Contacts, která bude
  obsahovat společnosti na které má být uložen kontakt a do těchto
  společností případně zařadím kontaktní osoby pro tuto společnost.

  Tedy nějak takto...

+- o=Tacoma,c=cz
|  |  objectClass: organization
|  |
|  `- cn=Veros Kaplan,o=Tacoma,c=cz
|      | objectClass: inetOrgPerson
|      |
|      `- o=Contacts, ...
|          | objectClass: organization
|          |
|          +- cn=Franta Zelený, ...
|          |  objectClass: inetOrgPerson
|          |  mail: Franta na zeleny.cz
|          |
|          `- cn=Alena Modrá, ...
|             mail: Alena na modra.cz
`- o=Contacts,o=Tacoma,c=cz
    | objectClass: organization

    +- o=CZNIC,...
    |   objectClass: organization
    |   mail: info na nic.cz
    |   o: CZ NIC, z.s.p.o.

    `- o=Ferda,...
        | objectClass: organization
        | o: Ferda Mravenec, práce všeho druhu
        | postalAdress: nějaká adresa

        ` tady budou osoby z firmy Ferda Mravenec

  Mám někde chybu?

  Protože přístup hlouběji než osoba má pouze osoba sama, zajistil jsem
soukromé kontakty. Sdílené kontakty má kdokoliv, kdo se autorizuje.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/