Hladam: nie moc velka distribucia loadlin+vfat+loop+ide+glibc

Středa Září 18 21:55:09 CEST 2002

Ahoj ludia!

Hladam distribuciu, ktora bude pouzivana na odstranovanie virov z masin, na
ktorych bezi Windows. Popisem, ako sa to bude pouzivat a potom upresnim
poziadavky:

- pridem k pocitacu
- cez smb/ftp/http alebo cokolvek ine si stiahnem loadlin (alebo nieco co to
  loadne priamo z win ak existuje), vmlinuz, initrd a image rootfs a dam to
  napr. do c:\linux
- spustim loadlin
- mountnem disk/-y
- eventuelne na nom spravim swapfile.
- spustim antivirus, ktory uz bude na tom rootfs. Pochopitelne nemusi tam byt
  priamo od distribucie, staci ked bude mozne ten image rootfs jednoducho
  manualne upravit.

Poziadavky:
- predpokladam, ze antivir bude chciet glibc
- pokial antivirus nevie dekomprimovat, malo by to mat aj tooly na unzipovanie
  a podobne
- kedze rootfs bude na disku mountnuty cez loopback a nie v ramke, nemusi byt
  uplne mini ale mala by sa zmestit do 100MB keby pocitac nemal dost miesta.
- vfat
- ntfs to vediet nemusi, vsak aj tak uroven rw ntfs pod linuxom je na tento
  ucel prakticky nepouzitelna
- nemusi to ani podporovat sietove karty, ved vsetko bude na lokalnom disku.

Antiviry mi neradte, tam som uz prieskum spravil, zaujima ma len distribucia.
Prosim neradte mi DIY, urcite by som to zvladol ale svoj cas viem investovat
aj zmysluplnejsie.

Neradte mi ani live-distribuciu na CD, urcite by som disk furt stracal a musel
napalovat, LAN funguje 100%.

S pozdravom,

       Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
               beer," or "free speech," but "Free Tibet."