star craft na linuxe

Michal Ingeli xyzz na zoznam.sk
Středa Září 18 19:45:43 CEST 2002

Zdravíčko... Dalibor,

Saturday, September 14, 2002, 12:10:01 AM, ste napísali:

DS> Cauky,

DS> s wine od RH jsem mel tez problemy a ne a ne to rozjet. Tak sem se
DS> nakrknul a stahnul nejnovejsi verzi z cvs, zkomplikoval a jelo to bez
DS> problemu.
staihol som wine-20020904, doinstaloval som niakeho bisona a ya??,
preletel ocami readme, dal ./configure (o.k.) potom make. trvalo asi
2h a disk bol 96% full :). aj tak este neskoncil...skolaboval na
niakom .so

mimochodom disk mam 1.5GB(/)+60(swap)+1.5GB(dos)

nepoznate niake nove rpm wine
DS> Podrobny navod na Scraft roste na
DS> http://appdb.codeweavers.com/appview.php?appId=72

pozrel som to ale mam sc-brood (crack), orig sc som pozical asi pred
rokom...

DS> PS:Nekdy zaparime rozjel jsem si bnetd :)
na battle.net nechodim (mam dial-up) a moje sc je cre.. ale hravame
cez vyn IPX

[ To: Dalibor | From: Michal Ingeli <xyzz na zoznam.sk> | gg: 1105371 ]
[ Linux: RH 7.3 | Kernel: 2.4.18-3 | Lilo | ext3 | IP200MMX 64MB RAM ]