Hladam: nie moc velka distribucia loadlin+vfat+loop+ide+glibc

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Září 18 22:19:33 CEST 2002

>Hladam distribuciu, ktora bude pouzivana na odstranovanie virov z masin, na
>ktorych bezi Windows. Popisem, ako sa to bude pouzivat a potom upresnim
>poziadavky:
>
>- pridem k pocitacu
>- cez smb/ftp/http alebo cokolvek ine si stiahnem loadlin (alebo nieco co to
>  loadne priamo z win ak existuje), vmlinuz, initrd a image rootfs a dam to
>  napr. do c:\linux
>- spustim loadlin
>- mountnem disk/-y
>- eventuelne na nom spravim swapfile.
> [...]

Rescue img na CD SuSE ma asi 15MB, po rozbaleni ma fs asi 30MB.
Jako zaklad to lze snadno pouzit, nabootovat z toho linux pomoci loadlin
lze bez jedine upravy:

loadlin.exe bzImage.gz initrd=initrd.gz root=/dev/ram rw vga=5 -v
ramdisk_size=32000k

S pozdravem OldFrog.