ext3 problem

linsec na centrum.cz linsec na centrum.cz
Čtvrtek Září 19 17:52:42 CEST 2002

Dobry den.
Mam problem se souborovym systemem a nevim si rady. Na stroji
bezi Red Hat 7.3. Disk je rozdelen na nekolik oddilu. Jednou mi
system pri vypinani "wytuhl" a pomohl jen hardwarovy reset. Pri
pristim bootovani system klasicky spustil kontrolu disku,
ale problem to nevyresilo. Zkusil jsem tedy nabootovat do single
modu a spustit  utilitu fsck.etx3 (vcetne ruznych parametru)
rucne ale ani to nepomohlo.  Pri kontrole oddilu /dev/hda8 mi
system stale hlasi nasledujici "Error reading block
327688 (Attempt to read block from file system resulted in short
read) while doing inode scan. Tato hlaska se objevuje u ctyr
bloku (327686-237690). System odmita
chybu opravit.

Nevite nekdo co s tim? Na hardwarovy problem bych to nevidel, jde
o novy disk, ktery do onoho "wytuhnuti" fungoval normalne. Rovnez
se mi nechce formatovat cely disk a znovu vse konfigurovat a
instalovat.

Diky za jakoukoliv radu.

Petr

ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz