eDonkey2000 nestahuje

Alex Mayer alxmjr na seznam.cz
Pátek Září 20 10:13:30 CEST 2002

dobry den

hledal jsem nejakou nahradu za programy jako je KAZAA,
cili neco na zdileni souboru - hlavne hudby.
Byl mi doporucen eDonkey2000
(http://users.aber.ac.uk/tpm01/guihome.html).

Ten se mi podarilo stahnout a zprovoznit.
Mam ale problem s tim, ze i kdyz pozadovanou pisnicku
najdu a to treba i v nekolika exemplarich, nemuzu nic
stahnout. Porad to ma stav "Looking..." a nic se nedeje.

Pokud to nekdo pouziva: cim to muze byt?
Nebo pripadne - mate nejaky typ na server kam se pripojit?
Anebo typ na jiny program, s nimz byste meli dobrou zkusenost?
(prosim v grafickem rezimu: klikani, progressbary, zalozky, atd...)

Zkousel jsem se pripojit k jinym serverum, ale je to porad stejne.
Jsem na obycejnem modemu a nemuzu moc experimentovat.
Jedna se o samostatny pocitac doma na stole - na ceste do inetu
neni zadny firewall nebo tak neco.

Dekuji za rady.

--
A.Mayer