eDonkey2000 nestahuje

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 20 10:22:19 CEST 2002

> Pokud to nekdo pouziva: cim to muze byt?

Looking len hlada od koho to stiahne a hadza sa do queue remote userom.
Preco v poslednej dobe je vseobecny problem nieco stiahnut vsak netusim.
Zatial som s tym stiahol dost. Len to ma nevyhodu, nie je tak dobre
manazovatelny ako napr. WinMX.

> Nebo pripadne - mate nejaky typ na server kam se pripojit?

AdaNET - Anakara-Turkey 195.112.128.222.
Ale treba stale skusat, lebo pripojit sa pripojite, ale pre zaplnenost
fronty zvykne vyhadzovat.

> Anebo typ na jiny program, s nimz byste meli dobrou zkusenost?

Takisto pouzivam WinMX. Ale je problem ze ked sa niekomu dostanete do
fornty tak ste nejaky 30-40 a to je na par dni kym sa na Vas dostane.
Zvacsa sa spojenie prerusi a vyhoi Vas to a vy sa zase musite dostat do
fronty a zase ste na konci a dokola..

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2