OT: Re: vzorecky do obrazku

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Září 20 16:33:12 CEST 2002

Tomas Hlavacek wrote:
> Dobry den,
>     mam vzorecky vysazene v TeXu (jsou soucasti clanku, ale neni problem
> je odsud vytahnout) a potreboval bych z nich udelat obrazky, ktere bych
> mohl dat na web. Co s tim?
>     Pak mam podobny problem, ale nemam vzorecky v TeXu, ale na papire a
> nebo v hlave. Co pouzit, abych z nich udelal obrazky?
>
> Mejte se pekne
>     Tomas

Napsat na papir a oskenovat :-) Nedelam si srandu, videl jsem
materialy (slajdy (= slidy)) z konference Struny 2001 (?) a musel
jsem se smat - lidi, kteri jsou dneska asi nejvetsi kapacity ve fyzice,
naprosto kaslou na pouzivani pocitacu k necemu jako prezentace.
Vsechno napsane rucne.
(Smal jsem se memu predchozimu presvedceni, ze pro tyhle lidi
je nepredstavitelne jeste neco psat na papir. A to slo o dost
prestizni zalezitost.)

Michal Hajek

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz