OT: Re: vzorecky do obrazku

Ludvik Urban lu na syntar.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Září 23 16:18:56 CEST 2002

On Wed, 18 Sep 2002, Michal Hajek wrote:

> Napsat na papir a oskenovat :-) Nedelam si srandu, videl jsem
> materialy (slajdy (= slidy)) z konference Struny 2001 (?) a musel
> jsem se smat - lidi, kteri jsou dneska asi nejvetsi kapacity ve fyzice,
> naprosto kaslou na pouzivani pocitacu k necemu jako prezentace.
> Vsechno napsane rucne.
> (Smal jsem se memu predchozimu presvedceni, ze pro tyhle lidi
> je nepredstavitelne jeste neco psat na papir. A to slo o dost
> prestizni zalezitost.)

No, jestli to neni tim, ze ty jejich 'produkty' jsou opravdu
HORKE. Co je v tomhle oboru stare pul roku, to je pro dinosaury.
Vzdyt oni misto do casopisu strkaj sve vytvory na nejaky
spolecny server. Casopis je MOC pomala cesta informovani.
Nema smysl se s necim tyden psat, kdyz za par dni jsme uplne jinde...
:-)
A ta jejich komunita je v celosvetovem meritku provazanejsi nez
jakykoliv linuxaci...

L. Urban, MFF UK Praha