Porusenie GPL - dilema

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Neděle Září 22 00:29:04 CEST 2002

>    > http://www.gnu.org/gnu/thegnuproject.cs.html
>    > http://staff.cesnet.cz/~lhotka/gnugpl-cz.html
>    > http://lwn.net/Articles/10257/
>    > Jak to tedy je ?

 URL jsem uvedl jako zdroje citací, které přímo souvisí s tématem.

 GNU projekt vznikl jako reakce na omezování spolupráce, svobody.
Duch projektu je tedy, dle meho nazoru, o spolupráci, svobode, o
sdílení, je veřejný, má jistě také morální, sociální, politický a
filozofický rozměr.
 Není to tedy jen o slovíčkaření. Možná se mýlím, ale projekty jako UL
na mě působí dojmem, že se snaží najít mezery a obejít princip. NDA
rozhodně omezuje spolupráci.

Jsem v této oblasti laik, a proto děkuji všem za zajímavé podněty a
názory. A omlouvám se za omyly a nepřesnosti :o)

--

Martin Bajer 'fict10n'
+420 603 313 627