BFU: Too many open files in system

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 23 08:55:29 CEST 2002

> Co je tak nenormalniho na tom, ze by treba na stroji slouzicim jako
> fileserver pro windowsi klienty (tedy pravdepodobne zvolime
> sambu), bezel
> jeste ftp server a treba jeste www server a ... a take ... a
> jeste k tomu

Mno na tohle jsem byl taky zvykly. Pak jsem nastoupil do velke firmy a
nestacil jsem se divit. Kazda blbost bezi ne svem vlastnim serveru, ktery
vetsinou neni sam, ale je clusterovany. A vsem to prijde naprosto
samozrejme. Nejdriv mi to prislo strasne divne, ale pak jsem zjistil, ze je
to velmi prijemne. Kdyz nedej boze neco vypadne, tak nevola cela firma, ale
pouze ta cast, ktera pouziva tu jednu konkretni sluzbu. A navic se lip
hledaji chyby, protoze se nemusi zkoumat, kdo za to muze. :-)

TNX