BFU: Too many open files in system

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Září 23 16:02:26 CEST 2002

> Mno na tohle jsem byl taky zvykly. Pak jsem nastoupil do velke firmy a
> nestacil jsem se divit. Kazda blbost bezi ne svem vlastnim serveru,
> ktery vetsinou neni sam, ale je clusterovany. A vsem to prijde
> naprosto samozrejme. Nejdriv mi to prislo strasne divne, ale pak jsem
> zjistil, ze je to velmi prijemne. Kdyz nedej boze neco vypadne, tak
> nevola cela firma, ale pouze ta cast, ktera pouziva tu jednu konkretni
> sluzbu. A navic se lip hledaji chyby, protoze se nemusi zkoumat, kdo
> za to muze. :-)

Dobre. Zavedu vas k lidem, kterym uz nejakou dobu k plne spokojenosti
slouzi jeden pocitac jako www, ftp, samba, mail, dns a dhcp server, at je
presvedcite, ze to je na houby a ze si na kazdou sluzbu maji poridit
solo cluster.

Ja se jen ptal, co je spatneho na tom, ze na jednom pocitaci bezi vice
sluzeb. Odpoved "protoze u nas ve firme na kazdou vec mame zvlast
cluster" mluvi vskutku za vse.

-- Honza Houstek