Adaptec RAID radice (podrobnejsi popis - delsi)

Pondělí Září 23 09:30:08 CEST 2002

On Fri, 20 Sep 2002, Ladislav Danko wrote:

> no, o tomto som ochotny pochybovat. ak oba disky v raid-1 budu nahodne
> citat, tak rychlost nahodneho citania celku v raid-1 bude (podla mna)
> priblizne rovnaka ako pri samostatnom disku.

Nechal jsem se trochu unest: u pristupove doby (== latence jednotlive
(cteci) operace) se zas tak velkeho zrychleni nedockam (i kdyz nejake by
se z toho principialne vytahnout dalo, napr. tak, ze operaci zadam vzdy
tomu disku, jehoz hlavicka potrebuje na presun na zadane misto kratsi
cas). Ale u paralelizovatelnych ctecich operaci se globalne dockam toho,
ze jich muze byt mozno provest za jednotku casu az dvojnasobek oproti
samostatnemu disku.

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."