vzorecky do obrazku

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 23 10:05:29 CEST 2002

Puvodne jsem tomuto dotazu nevenoval pozornost, ale ted jsem trosku
prekvapen, jaka ruzna reseni prichazi. Mozna mi neco uniklo, ale puvodni
e-mail byl, ze ma vzorecky na papire a chce je do png? Nebo jsem neco
prehledl? Ja teda az tak nevidim do grafickych formatu, ale png je imho
obrazek. Takze nebylo by nejlepsi placnout ten papir na scanner a ukladat,
to, co z toho vyleze, primo do png? A bud na scanneru nebo v grafickem
programu, ktery to bude ukladat nastavit, ze predloha je dvoubarevna,
pripadne malobarevna, aby to bylo co nejmensi?
V cem je problem?

TNX