ZADNE Porusenie GPL - ??

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Září 23 10:11:54 CEST 2002

On Sun, Sep 22, 2002 at 09:34:07PM +0200, Hynek Hanke wrote:

> To si rozhodne nemyslim. Nevim ale, na jaky problem ted
> narazite. Mohl byste to lepe popsat? Znovu jsem tu cast
> cetl, ale obsahuje to jen definici dvou terminu pouzivanych
> jinde v textu. Proto by bylo treba alespon rici jaka sekce
> uzivajici jednoho z techto dvou terminu vam vadi. Vpodstate
> ,,pouhe seskupovani'' neznamena pro GPL nic, zatimco to
> druhe samozrejme hodne. Vice ale tezko mohu rici.

 Docela by mne zajimalo jak je to s binarnimi non-GPL moduly do
 GPL programu. Typicky napriklad nektere ovladace do kernelu.
 Z toho textu to na mne dela dojem, ze napsat takovy modul do
 nejakeho programu je temer nemozne (tedy pokud tam neni nejaky
 licencni dodatek od vlastnika copyrightu).

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/