mplayer, RH-7.3, MGA550,Athlon1600+, DVD - pomale prehravani

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 23 11:45:21 CEST 2002

>  Je mi jasne, ze problem bude mezi klavesnici a zidli,
> protoze jsou lidi,
> kteri prehravaji dvdcka na mnohem slabsich strojich. Chci se
> tedy zeptat
> nekoho erudovaneho v teto oblasti, co by mohlo byt problemem
> zpusobujicim
> nasledujici priznaky:
>
> "pri prehravani DVD disku se obraz kazdych par sekund na
> chvilku zasekne a pak
> zase par sekund pokracuje, zase se zasekne a zase pokracuje a
> tak dale az do
> konce. Zvuk je pritom plynuly a neprerusovany"

Napada me podpora UDMA. Mate ji zapnutou? Me to takove kusy nedela na
pomalejsim AMD. Nebezi vam tam jeste neco? Ted si vzpominam, ze jsem mel
kdysi podobny problem, protoze jsem ten stroj pouzival zaroven jako pracovni
stanici a zaroven jako zkusebni server, takze mi tam zbytecne v danou chvili
bezel postfix, samba, pop3, mysql, postgress, oracle, apache, bind a jeste
ke vsemu se mi spustilo updatedb pro locate. :-)

Konfigurace:

RH73
2.4.18-10
AMD Athlon 1200