mplayer, RH-7.3, MGA550,Athlon1600+, DVD - pomale prehravani

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Září 23 13:17:22 CEST 2002

On Monday 23 September 2002 11:45, you wrote:

> Napada me podpora UDMA. Mate ji zapnutou? Me to takove kusy nedela na
> pomalejsim AMD. Nebezi vam tam jeste neco? Ted si vzpominam, ze jsem mel

UDMA jsem zapnul hned jako prvni vec, kdyz to nechtelo poradne bezet.

> kdysi podobny problem, protoze jsem ten stroj pouzival zaroven jako
> pracovni stanici a zaroven jako zkusebni server, takze mi tam zbytecne v
> danou chvili bezel postfix, samba, pop3, mysql, postgress, oracle, apache,
> bind a jeste ke vsemu se mi spustilo updatedb pro locate. :-)

nemuzu si byt uplne jisty, ale tyhle veci tam urcite nebezi. Spis myslim na
nejake problemy s nastavenim mplayeru. Nevim, jestli pouziva spravny kodek,
jestli nema problemy se soucasnym dekodovanim zvuku a obrazu a co ja vim
jeste ...

> Konfigurace:
> Asus A7V KT133
> 256 MB SDRAM
> Geforce 2Ti
> SB Live 5.1

trochu se bojim te sve onboard "zvukovky", nemuze byt problem v tom ?

--
z.p.