ZADNE Porusenie GPL - ??

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Září 24 10:33:50 CEST 2002

On 24/09/2002, Karel Zak wrote:

>  Toto je naprosto jasne. Slo mi o to dozvedet jak detailne doladit
>  licenci pro software ktery chci aby byl GPL, ale ktery je mozne
>  v podobne dynamicky linkovanych neco interpretovanych (python/tcl/..)
>  modulu rozsirovat. Rad bych, aby ty moduly nemusely byt striktne GPL,
>  protoze povaha aplikace prave psani modulu vyzaduje - jinak je
>  nepouzitelna. Neco takoveho je v FAQ k GPL popsano, ale tam se hovori
>  o nejakem presne definovanem API coz mi u dynamicky linkovaneho
>  modulu pripada problem pokud chci modulu dovolit at si vola co chce.
> [...]

No a nehledas nahodou LGPL? Podle me by mela splnit pozadovane, to jest
umoznit linkovani kodu s jinou licenci (modulu) a zaroven zabranit
prelicencovani hlavniho produktu.

Ahoj
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka